Orgonit i Thailand Februari 2020

Vi har varit i Thailand för att besöka släkt och vänner då min flickvän Nui kommer därifrån, och då passade vi på att sprida ut så mycket orgonit som möjligt under vistelsen. Denna gången lyckades vi få med oss ca 5 kg TBs från Sverige i resväskan, vilket var lite mindre än vad jag hoppats på, och när vi väl kommit dit insåg jag att detta var på tok för lite. Vår vän Gare Clement, en kanadensare som bor i Thailand på halvårsbasis var vänlig och skickade oss 10kg extra att sprida ut för den goda sakens skull. Den enda motprestationen var att dessa orgoniter skulle kastas vid master och att jag skulle skriva en rapport och lägga ut efteråt.

Gare driver växthus i Regina, Kanada och delar varje år ut tusentals orgoniter gratis till alla kunder som köper hans växter. Under vinterhalvåret åker han till Thailand där han producerar orgonit som han giftar till stor del själv och resten skickar ut till folk i hela världen. Han har gjort ett massivt jobb där han sedan 2008 gjutit åtskilliga ton polyester och spridit ut över Thailand och de närliggande grannländerna med mycket stora resultat i luftkvalitet, ökad nederbördsmängd och minskad kriminalitet osv. De som vill beställa orgonit av honom kan maila på cabalbuster@gmail.com

Under resan besökte vi olika platser för att uträtta olika ärenden och bland annat närvara vid två bröllop vilket var mycket trevligt. Vi landade som vanligt i Bangkok och spenderade ett par dagar där. Jag blev som vanligt något förvånad över den blåa och fina himlen över Bangkok trots den intensiva industrin och trafiken . Gare har varit i bangkok och spridit ut orgonit i tiotusental sedan år 2008 och efter detta har luftkvaliteten förbättrats avsevärt. Innan detta var det tydlir smog och rök i himlen, knappt några moln och folk gick runt med masker utomhus i de flesta större städer i Thailand. Nu ser man ingen smog i den bemärkelsen, enbart ett lätt dis. Dock är arbetet med att sprida ut orgonit långt ifrån färdigt i en så här stor stad, där all aktivitet som orsakar DOR ständigt ökar. Myndigheterna hävdar givetvis att det är deras åtgärder som ligger till grund för de förbättrade värdena.

Efter detta åkte vi till Khon Kaen som är Nuis hemstad. Där var jag runt och gömde lite orgoniter bland annat vid detta tempel och vid lite sändare på hustak. Fantastiskt fin energi inne i dessa tempel.

Klockan tre på natten, två dagar senare började vi köra mot staden Ratchaburi, för att besöka Nuis pappas släktingar. Det var ca 12 timmars bilfärd söderut, och längs hela färden kastade vi ut orgonit vid alla större mastinstallationer längs vägen där det fanns möjlighet. Eftersom vi hade begränsad mängd tid och orgonit var vi tvungna att fokusera på de större installationerna.Väl på plats stannade vi i två dagar och fick se mycket intressanta saker. Vid alla platser vi besökte åkte det ut TBs där vi hade möjlighet. I Thailändska städer finns alltid brunnar med jämna mellanrum i de höga trottoarkanterna längs med vägarna. Det är precis så en normalstor TB passar där, och de blir liggande kvar även om vattnet flödar i röret för det är oftast en fördjupning i botten av brunnen.

När vi ändå var i så pass långt söderut passade vi på att åka till Hua Hin för ett par dagars avkoppling. Vi badade på en strand vid en aktiv militärbas som ligger strax utanför Hua Hin, och där fanns massor av sändarinstallationer i området som vi berikade med orgonit.

På väg norrut igen lade vi fokus på de stora master längs cementfabriksområdet i staden Saraburi som ligger någon timme norr om Bangkok. Där var mycket DOR i himlem från den tunga industri och extremt mycket sändarinstallationer och högspänningsledningar längs vägen. Här hade man lätt kunna lägga flera veckor och några hundratals kilo orgonit för att konstant åka runt och leta upp och gifta alla master i området. Det hade gjort enorm skillnad för miljön i området. Bara den lilla stund vi var där, med vår relativt ringa mängd orgonit, kunde vi ändå se en tydlig förändring i atmosfären till det bättre.
Efter en hel dags körning var vi sent på kvällen åter tillbaka i Khon Kaen för att efter ett par dagar åka ut på nästa tur. Denna gången bar det av mot en stad som som heter Bueng Kan som ligger allra längst norrut i Thailand, vid Mekongfloden som är gränsen mellan Thailand och Laos. Målet var att närvara vid ett traditionellt thailändskt bröllop där Nuis vän skulle gifta sig.

Tidigare, under resan söderut, hade vi vart tvungna att snåla lite på orgoniterna och bara kunnat gifta de större masterna. Detta för att kunna koncentrera oss på att gifta fler master på en mera sammanhängande sträcka under den här resan norrut, där vi hade planerat in mera tid att lägga på att hitta bra ställen och objekt att lägga orgoniter vid.

Nu när vi kunde lägga dessa kvarvarande orgoniter mera utförligt såg vi betydligt kraftigare effekter i himlen. När vi började närma oss Udon Thani som är en större stad började diset lätta väldigt mycket och himlen blev allt mer klarblå med fina sylphs överallt.

Vi hittade några riktigt stora master, och på ett par platser stod det många master på samma ställe. Detta antar jag är extra starka nodpunkter i nätverket som alstrar negativ energi. Efter att ha kastat ut orgoniter på dessa ställen dröjde det inte många minuter innan det blev en fullkomlig explosion av Sylphs i himlen! Sylphs är, som jag beskrivit i tidigare inlägg, en av de bästa bekräftelserna på att man har gjort ett bra jobb med orgonit och hittat bra platser att lägga dem på.

Nu började vi närma oss staden Bueng Kan där vi skulle vara med på bröllopet. Vi var uppe tidigt på morgonen och deltog i ceremonin som hölls precis intill Mekongfloden, en väldigt magisk plats. Det var väldigt häftigt att vara med på. Vi begav oss senare hemåt och efter ett par dagar åkte vi till Bankgkok för att flyga hem till Sverige igen. Totalt under denna resa körde vi ungefär 2200 km och gjorde av med 15 kg orgonit. Nästa resa hoppas jag att vi kan ha med oss ett större orgonitförråd, och då kanske vi inte har lika mycket tidspress så att vi kan täcka in ett större område. Det går att göra av med i princip hur mycket orgonit som helst, eftersom det finns master i princip överallt. Kartan visar ungefärligt var vi åkt och sridit ut orgoniterna under denna resa.