Orgonit på Malta

Vi fick en förfrågan om att komma till Malta för att under ca en veckas tid åka runt och lägga orgoniter på Malta och grann-ön Gozo. Vi hade med oss två incheckade väskor med ca 40 kg orgoniter, i stort sett enbart muffinsformade Towerbusters på ca 100 ml. Bilden visar ungefär hälften av de orgoniter vi hade med oss.

Vi började genast att tillsammans med vår värd åka runt och leta efter de största masterna uppe på bergstoppar. Planen var att prioritera dessa först och sedan fokusera på städer och de mindre antennerna som sitter på hustak och som är svårare att hitta.

Det finns en radaranläggning vid Dingli Cliffs så den åkte vi till direkt. Inuti en sådan boll sitter det en snurrande parabolantenn som sänder ut radarsignaler.

Efter detta åkte vi till de större masterna och placerade ut orgoniter i dess direkta närområde.

Denna stora TV- och radiomast syns nästan var man än är och det sitter riktigt många antenner i den.Väl uppe vid TV-masten noterade vi två anläggningar med massor av parabolantenner riktade åt olika håll. En låg nere i dalen och en låg på en annan bergstopp. Vad de används till vill jag inte spekulera i men jag litar inte på att de används enbart för legitima syften. I bakgrunden på bilden syns Maltas soptipp. Vi noterade ungefärliga positioner och kollade kartor hur vi skulle kunna ta oss till de båda radiostationerna.Den här stationen såg ungefär likadan ut men låg uppe på en annan bergstopp.Denna stora parabolantenn tycker jag mig känna igen som en likadan jag sett vid radarstationen i Danmark men även det s.k ”radioteleskopet” (täckmantel för annan suspekt verksamhet såsom spionage och vädermanipulation) i Onsala. Det är inte långsökt att anta att dessa två stationer används i liknande syften.Efter en stunds letande hittade vi vägar till stationen uppe på berget och placerade ut ett stort antal orgoniter närområdet, för att direkt efter göra likadant med den stora stationen nere i dalen.Direkt efter detta såg vi små moln som materialiserades ur den gråa hinnan av DOR (negativ orgonenergi) som är en produkt utav den starka strålning dessa radiomaster och radiostationer avger.Vi passade även på att så gott vi kunde omringa det enorma stinkande sopberget med orgoniter. Det är även bra att då och då slänga en orgonit i vanliga soptunnor så att de hamnar utspritt på dessa enorma sopberg. Det gäller självklart bara på platser där avfallet dumpas på sopberg, inte som i Sverige där vi har sopförbränning.Vi började sedan att köra så många olika vägar som möjligt för att försöka hitta de antenner som sitter monterade på hustak i tätbebyggda områden. Vi hittade ett stort antal av dessa små antenner, överallt på allt ifrån kontor, bostadshus, restauranger och fabriker. På samtliga ställen hittade vi smarta gömställen att lägga orgoniterna på, vilket inte alltid är enkelt. Ibland finns inget annat ställe att gömma dem på än att efter kort förklaring ge dem till boende eller butiksägare i området. Det brukar räcka att säga att de skyddar emot skadliga effekter av strålning för att de flesta ska acceptera gåvan.Man behöver inte gå in på inhägnat område för att gömma orgoniter, utan det räcker med några hundra meter ifrån. kan man inte komma tillräckligt nära så kan man omringa platsen med fler orgoniter, eller använda en större konformad orgonit (HHG eller pyramid).Hilton Hotel finns i den högsta skyskrapan på Malta, och där finns även en stor radiomast på taket. Vi gömde många orgoniter i området.Maltas elförsörjning kommer ifrån detta kraftverk där flytande gas (gasol, LPG) fraktas med båt och förbränns i tre gasturbiner. Bra att det ligger vid vatten för då behöver man inte komma så nära med orgoniterna, och man behöver heller inte lägga så många. Vattnet leder och förstärker energin.En del myndighetsbyggnader och liknande inrättningar fick också sin beskärda del av orgonit. Ej att förglömma, den mycket prominenta Malteserorden (Tempelriddarna) härstammar ifrån Malta. Maltas sigill, Malteserkorset används som sigill för frimureriet världen över. Den hemliga maktstrukturen i världen är sammanvävt med frimureriet. Malteserorden, eller dess riktiga namn ”Suveräna Militära Hospitaliära Orden av Sankt Johannes av Jerusalem av Rhodos och av Malta”  är världens äldsta ännu existerande ordenssällskap, och ingen utomstående har någon egentlig insyn i deras verksamhet. Starka misstankar finns att det är inom frimureriet (och andra ännu mer prominenta slutna sällskap, såsom judiska B’nai B’rith och liknande) som den riktiga makteliten sitter. På grund av gradsystemet och hemlighetsmakeriet kan beslut, som påverkar allas vardag, tas utan att folket har någon insyn.Efter några dagar var det dags att åka över till grann-ön Gozo. Det är bara en kort tur med färja och vi släppte TBs i vattnet med jämna mellanrum. Väl där hittade vi flera intressanta platser varav en stor radiolänkstation.Uppe på Gozos högsta punkt hittade vi denna lilla byggnad full med antenner. bara några minuter efter att vi kommit dit med alla orgoniter fick vi besök av ett lågt flygande enmotorigt flygplan. Att få besök på detta viset av flygfarkoster i samband med att man är med orgoniter vid radiomaster är absolut inte ovanligt.

Dagen efter var vi tillbaka på Malta där vi monterade upp en 15kg tung cloudbuster på takterrassen hos vår värd. Rören köpte vi hos en avgasrörsverkstad som även hjälpte till med att expandera ut rören i änden så vi kunde få på dem på basens rörstumpar. Det var vanliga stålrör så vi vart tvungna att lacka dem med zinkspray för att de inte ska börja rosta.Dagen efter vi satt upp cloudbustern kände vi en tydlig energetisk skillnad och även visuellt i himlen kunde man urskilja ett klart reducerad halt av dis.Vi fortsatte under ett par dagar att placera ut orgoniter vid ännu flera sändare. Vid detta laget hade himlen fått en avsevärt mera djupblå ton men mindre av det dis som kännetecknar varma och torra länder.Resan avslutades med att åka en endags båttur ifrån huvudstaden Valletta till Camino, en liten ö som ligger mellan Malta och Gozo. Under båtfärden släpptes orgoniter med jämna mellanrum. Detta för att komplettera de orgoniter vi lagt ut på land.Punkterna visar ungefär var vi kastat ut orgoniter till sjöss.Sammanfattningsvis var detta en mycket produktiv och trevlig resa. Tack till vår värd och alla som beställt orgoniter av oss, utan er hade vi inte kunnat möjliggöra denna resa. Med tanke på Maltas strategiska placering mellan Europa och Afrika kommer alla dessa orgoniter göra ett energetiskt avtryck som på sikt kommer påverka hela medelhavsområdet positivt. Det finns dock ännu mer att göra på Malta, vad gäller antenner och andra platser att neutralisera med orgonit, men där låter vi någon annan ta över.

Om du känner att du vill göra en liknande resa, vänta inte! Planera redan nu, gjut en laddning orgoniter och åk iväg till valfri plats. Kombinera nytta med nöje. 🙂

UPPDATERING:

Vår värd fortsatte att arbetet att lägga ut TBs efter att vi hade åkt och rapporterade mycket kraftig transformation av himlen. Det blev uppenbart att tar en stund för CBn att stabilisera atmosfären och omvandla DOR till POR och bilda stora puffiga moln ur diset. Speciellt stark effekt blev det efter att vår värd varit runt på orten där CBn står och giftat alla små sändare på hustak. Då försvann tillförseln av DOR ifrån sändarna och CBn kunde arbeta ”ostört”. Följande är resultatet. Kolla skillnaden emot bilderna i början av resan! Djupblå himmel och stora puffiga moln. Sådan himmel såg vi inte någon gång under de 10 dagar vi var där, och enligt vår värd är det alltid helt klarblå molnfri himmel under denna tiden på året. Det finns dock ännu massor av sändare och platser kvar att gifta, så det ska bli intressant att se hur klimatet kommer påverkas allt eftersom mer och mer DOR transformeras.

För att beställa våra orgoniter och samtidigt stödja projektet, besök beställningssidan igenom att klicka här.